Skolan!

Ja nu sitter jag i skolan, lite tråkigt men allt går när man har humöret på topp!

HAHA har fått många frågor "varför är du så glad" "varför ler du hela tiden?" "Nu ser jag att de är fjärilar i magen på dig och många av dom" haha nu låter de som att jag alltid är jätte sur och så där men så är de inte, är nog inte många gånger jag kommer till skolan med ett smile i hela ansiktet direkt på morgonen..
Annars brukar jag faktist alltid vara glad, eller för det mesta iaf kan ju hända att man har dåliga dagar men va fan de har väl alla någon gång? men nu känner jag att jag lever i en dröm i min dröm så som jag alltid har velat ha de, allt känns så jävla bra, jag är inte kär eller är jag de jag vet inte? men kanske tycker om.. men nä jag vet fan inte de är så svårt att förklar min känsla i magen, lägger mig med ett leende på läpparna och vaknar med ett lika stort!
Förstår inte hur en enda människa kan få en så glad, hur är det möjligt? alltså bara när den personen ser på mig med sina underbara ögon så känner jag att de flyger fjärilar i magen, eller bara de där söta smset som kan komma när jag sitter och tänker på annat och känner mig liite neråt.. shiit du gör verkligen min dag!


HAHA och min mamma hon är väl bara för underbar! Det är hon kan inte beskriva hur mycket jag älskar henne, hon ställer alltid och då menar jag ALLTID upp.. fast hon inte kan så försöker hon, tror att vissa ibland utnyttjar det, för att dom vet att hon inte kan säga nej och så ska de inte vara! hon är min mamma och hon är den bästa i hela världen! och hon gör nog världens godaste mat också, ibland kan jag ångra att jag flyttat för jag kan inte göra så god mat som mamma kan, shiit jag tror jag flyttar hem nu.. Mamma jag älskar dig!
Min mamma är en ängel!



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0