SKOLAN!

Ja sitter på skolan har finska lektion, fan vad jag älskar finska.. jag kan bara jag vill bara jag tar mig i kragen och går på lektionerna så säger hon att jag lätt har ett Godkännt iallafall, så ja de är ju ganska smartfall jag går!

Det var ganksa tungt att gå upp idag, men fan jag har sovit så skönt till jag börja drömma om att spindlar kröp på mig, fan jag vaknade av att jag låg och prattla och skrek haha, nä jag är inte rädd för spindlar!


Idag ska jag till morjäv och träna med Eelin och sova dära, sen så ska vi nog till veckan fara och sola fan avd skönt känner att jag behöver både träna och sola är ju som en blekfis och sen så är jag ju inte direkt i form.. så ja de blir skojjigt, ska skita i fall ingen kommer och tränar med mig heller för jag ska fan börja, fast de är själv eller med någon de spelar ingen roll.. men de är ju alltid roligare fall man tränar med någon!


jaja, nu ska jag förstsätta med finskan..



Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0