Spöken

Alltså nu kommer inte jag kunna somna på hela natten! TACK ja  de spökar fan hos mig.. jag har en påse vid sängen sen jag var hos faster så fick jag massa color som jag tog ut ur frysen igår och satt och smaska i mig, mm nää men nu då när jag har släck och filmen tog slut så hör jag att den påsen prasslar till! ja fatta om jag var rädd, så jag tog telefon som för de första inte har någon lampa, men böörja lysna med den och sitta och prata och säga snälla kan du gå.. haha känner mig som ett mega mongo när jag håller på, mm men jag har med en chips påse vid sängen, och den börja de med att prassla i ja man kan ju säga att mina spöken gillar godis/chips.. ja jag skulle med fara och äta upp godis och chips hos andra när jag blir spöke.. men åter igen tack nu måste jag börja sova med lampan tänd igen! något leds jag är! åh nu prassla de igen ;/
Jaja, mamma sover så hon kan ju inte hämta mig, jag kommer typ springa en mil och sen lägga mig bervid mamma i sängen och ligga och skaka som ett litet barn, haha jag är inte så tuff som jag verkar alltid! =)
Godnatt allesammans!

Kommentarer
Postat av: Zandra - Mamma till Thindra 6månader ♥

Haha, vadå prassla rör sig det i chipsen eller vad? ;D

2011-01-26 @ 23:35:52
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0