VAKNADE MED HJÄRTAT I

halsgropen, jag trodde att min stund var kommen i natt, men så blev de ju då inte som tur var, trodde helt seriöst att jag skulle kvävas till döds tills jag börjar hosta och då kunde jag inte sluta hosta, vaknade flera gånger undernatten att jag inte kunde göra annat än att hosta.. var till AKUTEN igår det gick väl bra, tur att jag hade med mig mommo som kunde höra vad gubben sa för jag fatta ingenting, fattar inte varför man alltid ska få en sån man inte fattar ngt av, ja han var typ islänsk eller nått sånt, helt otroligt alltså, han skojades med mig och jag fatta inte men fatta några ord så så kunde jag ju som små fnissa åt han...


Nu sitter jag och lyssnar på musik, och det rinner från mina ögon!
Jag älskar musik, men inte så att man börjar gråta för att man tänker och lägger en skvätt.. nää nu ska jag lägga mig och se film kanske, laddade ner några i går


Igår när jag såg på brothers för ttyp 1000 gången, jag tror inte jag har gråtit så mycket som igår iden, fan vet ju vad som händer men ändå när dom grät så grät jag haha.. inte bra detta.. nää kanske ser den igen så somnar jag ju =)



Ensak till, mamma måste komma med mat åt mig, har inte ätit sen lördag till söndag morgon någonting, och jag börjar känna nu att jag kanske är lite hungrig, haha lite underhudsfett man har ! ;D haha eller så är de så att man har varit sjuk! haha




Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Stackarn! Krya på dig! <3

2011-01-20 @ 11:24:02
URL: http://worldwideopen.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0