God morgon!

Vad gör jag vaken så hära tidigt? jag vaknade kvart över 5! ;s
har sett ett oth avsnitt och försökte somna om men de gick ju inte.. så jag hoppade i duschen, de var skönt! men då kanske man får sig en vila senare idag, eller kanske somna på nätterna.. jag vill ha en ny säng!

Idag ska jag säga till mommo att jag vill åka till happis, till ikea! alltså egentligen har jag väl allt utan en bra säng men de är ändå kul att gå där! eller braochbra säng, den är ju endel jobbig man kan inte ligga 2st för att ligger en i mitten och den andra på innern så är de som en kulle upp hahah! bästa sättet att förklara!

Nää nu ska jag se vad jag ska göra!

Puss!

Kommentarer
Postat av: anneli

kul att du börja skriva mer igen Zari ^^ <3

2011-07-27 @ 10:33:09
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0