Nu ska det bli bättring

Ja, jag vet att jag inte har skirvit men har ingenting att skriva så  känner att de är lite meningslöst då att skriva en rad max... men men nu ska jag nog börja igen..

Vi kan ju börja med det där som hänt i norge, hur sjuk är inte den människan? han borde plågas och de lär han nog göra med fyfan.. drömmer typ mardrömmar.. jag är så fjånig när sånt händer och tror att dom ska komma hem till mig och bomba mig men, kan ju beropå att jag är rädd för döden..

Ja, i söndas så såg jag, dennis, emelie, viktor och deras mamma på The reef, alltså jag hoppa till 2-3 gånger kanske, men den var fan värdlös... okej att de har hänt på riktigt och så men dom simmar hela filmer en efter en blir uppäten.. haha sorry fall ni nu har tänkt se den! men jag tänker inte berätta slutet som jag alltid annars lyckas med att göra!


ja denna vecka vet inte vad jag ska göra.. sova, håller på att kolla resor och shiit, men vi verkar inte ta oss någon vart... allt är så dyrt men jag ska då!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0