Ny händelser!

Sitter och lyssnar på musik innan de bär av till jobbet...
Vad har hänt sen sist jag skrev? haha ganska mycket eller egentligen inte..
Jag har köpt en ny dator och de har varit fett med mycket sol och jag har varit ledig så jäkla skönt!
så då har man legat och stekt på strandängbädet..
Igår var jag på begravning.. Min första begravining, vill då aldrig mer på en sån.. MEn den var väldigt fin och så!
Och sen så mös jag och dennis på som bara den, på kvällen så for vi och hämtade kläder från nyborg för Emelie dennis syster skulle låna av mig, så då lämnade jag kläder där, och fastnade hos henne och prata på och skrattde som fan!
Jag Älskar dig Dennis! <3

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0