Ångesten kommer krypandes


Idag var jag på sjukhuset och pratade med Elisabeth, trodde att de skulle ta ca 10 min som alltid men idag var jag värre pratglad! Känndes skönt när jag kom ut där... Sen for jag och dennis hem och mös ny är han i ryssbällt

och jag har ångest över allt jag måste köpa.. en ny dator, en ny laddare till kameran för att jag är så bra att jag har tappat bort den... Sen måste jag köpa massa annat... jag tycker inte om att vara vuxen och att ta så mkt ansvar...



Jag vet inte vad de är med mig men jag känner mig så jävla glad när jag är med folk men fan när jag är själv då kommer de upp massa olika tankar, funderar mycket, mår väl inte så jävla bra nu heller men vet fan inte varför för den delen med!


äch nu lägger jag mig för att se någonting... kanske ska ta och ladda ner glee sesong 2 om den har kommit ut =) eller så blire någon annan serie att ladda ner.

Pappa, jag saknar dig...





Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0