Livet leker..

Igår kom ida hem, så då umgicks jag med henne, gick ner på stan för att de var någon kulturnatta? om de nu hette så. De var inte så jävla kul vill Bara hem till Dennis och mysa..men de blir väll också vad man gör de till, men jag bestämde mig att gå hem efter att ha bråkat med vakten...


Ja när jag gick där i min ensamhet som var väldigt skönt så kom massa tankar upp, varför de blev som de blev på kvällen och massa annt.. men jag kom fram till en massa och mycket är fortfarande inte löst...
just nu vill jag bara att Dennis ska ringa mig så jag får prata med han och höra om han ska komma hit och goas en stund innan han åker till boden, för han måste ta min mobil till emelie hans syster så dom får lämna den på lagningen fall de ännu går...


Är så jävla trött så jag vet inte vad... jag ligger och ser O.C men får bara sova max en timma till för sen måste jag göra mig i ordning och sen kl 4 ska jag till Jobbet, och få ngt gjort...


Aja kan väl bjuda på någon bild också!
Har inga bilder på Balen och studenten på den hära datorn..:/

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0