Livet leker på ett annat sätt!

Blogg  inlägget igår kanske var en smula argt, men bättre att jag skrev än att jag gjorde ngt dumt, jag slog fan inte någon eller slog inte sönder något, OCH jag kastade inte ens min mobil... de måste nog varit första  gången sen jag fick en telefon...   jag låg i stället och kippade efter luft för att jag inte kunde andas för att jag grina så jävla mycket...




Dennis somnade på soffan i natt och jag i sängen, han somnade där när jag var ute på en date med johanna, jag la bara på honom ett täcke och la mig i sängen och somna ganska snabbt själv..  har dock inte alls sovit bra, men de gör man väll inte närt man är sjuk.. ont i nacken och ryggen idag.. kul att jobba då..



nää ska klä mig sätta mit på bussen träffa söt Thindra och Zandra sen blirvdet jobb 11-15 sen 16-20.30 =) sen tar jag helg!!!!!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0