Livet leker

inte riktigt som jag hade tänkt mig, har inte skrivt ngt har haft mkt att tänka på.. bal & studenten men nu är de över....

och nu ligger jag hemma sjuk... och massa idiot saker som ska göras....



blir så arg på mig själv när de ser ut så här.. kläder över allt, jag saknar mina vänner, jag saknar allt... har fan inte ens en jävla pappa jag kan prata med för att han är så jävla sur på mig... ja de är mycket nu alldeles för mycket....


Ska aldrig mer säga ngt, för när man vänder ryggen till så är allt förstört... känns som att jag bara vill kasta,slå sönder någonting... bara ett litet frispel skulle de vara ur mig en stund...



ähh nu orkar jag inte skriva mer.... lägger mig och ser sista sesongen av O.C

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0