Allvarligt..

Vad har folk för fel när dom ringer och väcker mig?! haha okej jag hade glömt att sätta på ljudlös så jag får skylla mig själv..

Ligger i jennifers soffa, och nu är  ja vaken och ska ringa upp alla jag har varit otrevlig mot när jag ligger och sover haha.. adam ligger på massa kuddar på golvet fattar dock inte varför, för vi har sovit brevid varandra förr, men juste han sa att de var för trångt!

haha jag har en känsla av att jag har snackat i sömnen i natt och att jenna skratta som fan åt mig.. men vet inte fall de är såå måst fråga hon sen när hon vaknar


Senare snart när Sara svarar så ska jag och hon gå på stan vill göra de nu typ å och äta någon mat eller macka eller nt är sjukt hungrig.. kan inte klockan bli typ kväll så jag kan åka snart?:)




Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0