En äcklig känsla!

Ja de kryper i mig jag kan inte sätta fingret på vad fan de är, jag kan inte sova.. jag ligger här med musiken på, men jag vill bara skrika.. jag vill bara ut och gå,springa vad fan som hellst vad är de med mig..? jag hatar detta jag hatar dom här stunderna då jag inte fattar någonting... Jag är trött, jag har försökt slappna av och somna men nää de funkar inte.. Men har gjort en "sova" lista på spotify, fast de blev typ depp... och den där jävla reklamen hatar jag!!

Ska jag behöva vara vaken hela denna natt? nej tack, jag vill ju gärna vara en människa i morgon, och vill inte utsätta mina vänner för mitt himla bra humör! iochförsig så är de ju ändå vana att jag kan vara på fett dålighumör på morgonen så! haha nee.. jag ska sova..



Jag har legat och grinat åt filmen Flicka sjukt bra film, har sett både 1&2an så underbara filmer alltså! jag rekomenderar!






I hope you know what you do!!
I am not there for you again!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0