haha de var de

Värsta..och dig lita jag på...usch..

Fan vad jag får skatta åt dig.. du är ju så dum.. Jag hatar de jag läser vad du gör, jag vet precis hur de är att bli sviken.. jag vet precis hur de är att vara i kläm... lägg ner de du håller på med nu om du vill att h*n  ska komma ihåg dig som ngt bra. jag vet inte hur du är men fan de jag läste fick mig verkligen att tänka om de fick mig att känna mig liten igen, de fick mig att få gråten i halsen.. sjukt dålig stil! jag litade på dig, men tydligen ska man inte lita på allt för många..

Min mage skriker efter mat, skulle inte jennifer och sara kunna komma snart så man får i sig en liten mat bit iaf, de skulle vara så jäkla gott! ojoj... ;) Ska bli kul att träffa sara igen de var ett tag sen men de ska bli skojjigt hon har ju fyllit 18år så nu vet man vem man ska dra ut på krogen, halvsyrran alltså.. nää hon är ännu den jag ser vara så liten och vi alltid bråkar och aldrig kommer överrens med, haha de var tider de;) Puss och go på dig!

alltså jag får träningsverk i fingrarna av att skriva på adams tangentbord haha man får ju typ slå på dom sikt jobbigt!


ähh nu ska jag inte skriva mer..

Puss och go


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0