Ligger och läser

några bloggar, och dom är hur kärleks fulla som hellst mot varandra, och hallå jag blir typ kär igen när jag läser eller är de vårkänslorna som kommer fram?:)  jaa de är ju inte lätt att veta.. :)
men ojoj..
Idag  kanske vi skulle till maria, annars blir det att stanna i herrljunga och umgås med folk, härligt:)
Snart bär de av hem då.. eller aa de är väl tisdag idag? eller? så jag åker på fredag och kommer hem lördag, :(
ska bli skönt men ändå inte..
Nää jag har laddat ner Big Brother så ska väl lägga mig och kolla på de nu.. ;)
Ska ta en bild och lägga upp, de är fan vår hära nu, inget snö på marken (nästan) eller jag ser inte som att de är snö om man jämför med kalix!
Puss&go!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0