Lite personligt!

Allvarligt! Vissa människor förstår jag mig inte på! bara för att jag har de svårt i skolan, och MÅSTE göra alla prov munligt för att jag har dyslexi så tycker inte jag att folk ska skratta för att jag vill ha de, jag blev jäävligt arg... Okej jag kan säga att jag måste ha de inför alla men att få en jävel som skrattar och dummar sig för de... men vissa människor fattar inte att vissa kan ha de svårare än andra.. alla kan inte läsa precis innan ett prov och sen kunna allt och så.. Jag har alltid fått kämpa och jävlar allt jag har fått folk som skrattar och så mer än en gång men jag har fan inte gett upp jag går i 3 året på en linje, skulle inte ha fått mina diagnoser så skulle jag nog aldrig ha orkat.. och hade inte mamma gjort de hon gjort så skulle jag aldrig heller ha orkat!



Jag kanske hade varit en helt annan person i dag kanske inte skulle ha haft mina underbara vänner som jag har nu, jag kanske skulle ha legat på en parkbänk.. nää men jag har alltid haft mina mål i livet så de har hjälp jäkligt mycket..

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0