Natten

Idag har de inte hänt så mycket, eller i går kanske man ska skriva...var på innanbäcken med skolan de var faktist jäkligt kul. Sen kom jag hem och gjorde läxor!
kollade på big brother och sen for jag ut och var med dennis, simon och rebecca, vi gjorde inte så mtcket vi for till dennis mamma och var inte där alls länge, å for vi och körde hem rebecca och sen simon med, jag och dennis for till ok och tvätta hans bilruta, och den tänkte han köra hem mig, men då kom vi båda på att ingen av oss ville fara hem.. så vi åkte till ryssbält och såg på reprisen av big brother för han hade inte sätt de och jag hade som inte sätt de så bra, och sen någonting annat program.. vi pratade en heldel, stackaren har ju ångest, men nog ställer han upp han är ju som söt ! :) Så nu har jag just kommit hem, och känner att jag skulle kunnat stannat längre för jag är fan inte trött... :s
Nää nu ska jag väl lägga mig och se film och hoppas på att jag blir trött.
Puss och go!

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0