Saknaden är stor

Nu har jag bestämmt mig,  jag ska tatuera in en sak nu.. de kommer bli jäkligt bra, jag skiter i fall ingen annan kommer tycka att den är bra, för de är för mig ja gör den och ingen annan den kommer betyda ngt! nu längtar jag!
Sitter och tänkter tillbaka på massa saker..
Alla svek? alla hat?  hur skulle de va fall de inte var så mycket? de är såna svar jag aldrig kommer att få svar på.. Jag ville ge allt, jag gjorde mitt bästa men tydligen inte nog bra.. men jag vet att jag gjorde vissa saker fel..
De var du som fick mig att må bra igen och jag vet att du vet vem de är.. jag hatar att du inte kan prata med mig.. för du var den som kunde lyssna och du som kunde trösta..
Sveket du lämna har fått mig att må dåligt, sveket från en vän de gör nog de ondaste..
Vi går skillda vägar, jag vill inte sakna dig, jag vill inte att du ska ha varit den bästa som har hänt mig, jag vill inte snälla jag vill inte...  men du ska veta att du fick mig att må dåligt!!
"du ska att jag var speciell, du fick mig att tro de, men du lämna bara svek..."

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0