Sängen

Sitter nu i sängen och ska snart sova fett skönt i morgon blir det att åka till sunderbyn för att kolla min handled, vet inte om jag ska opperera men jag hoppas för är rätt less att ha så här jävla ont alltså så de skulle vara skönt att få bort de snart och hellst innan studenten och allt sånt!

Ja, var på sjukan idag och fick nya recept, träffade moster och surra med henne, sen träffade jag även min kusin hon är ju bara för söt hon alltså. Men jag hann då packa på min moster en massa saker att köpa för att jag ska kunna komma på klassresan, iochförsig så är allt packat och klart, resan är bokad och allt, så nu är de bara att vi sätter igång att sälja så vi har råd att leva där med! så den 25 åker vi till stockholm, fan vad skoj jag längtar så jag spricker typ :)


Skoldagen idag har varit så sjukt konstig, så jäkla tråkig och ingenting har varit som den brukade, kanske mig allmänt less på allt men de löste sig.
Aja, nu ska jag sova
Puss och go ! ;)

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0