Skolan!

Förlåt har inte blivit mycket skrivande här nu.. men jag ska bättra mig.

Ja nu har jag ny hår färg, brunt med röda slingor, ja de skulle varit snyggt fall de inte skulle vara orange i hårbotten men men så kan de vara, haha

jag var och hjälpte ida i helgen att fixa hennes lägenhet nu när hon har flyttat granne med mig, skojjigt..

ja och jag har överansträngt min fot.. så jag får ha bandage, klandtiga jag alltså..
nu efter skolan ska jag först till KUM och förlänga mina p-piller och sen gosssa med thindra, och sen hem och då blir det väll att vara med Dennis, säkert ida med men de ser vi ju hur de blir med de!;)


Ja men nu sitter jag på engelskan och ska jobba men jag har ingen ork och när hon kommer ska vi ändå bara prata så de är chill då kan man ju som sitta hära!

HAHA bästa drömmen ever hade jag i natt, drömde om att jag var med i Big Brother! haha

 joo juste, fan vad leds jag är!!!! Anders ska inte gå med mig på balen, kul... nää vem fan ska jag gå med nu? jaa Rebecca ska jag ju gå med, men fan jag hade ju verkligen ställt in mig på detta nu.. lovar att de slutar med att jag inte kommer att gå.. fan man kan ju säga de lite mer i förväg innan de ska betalas, mm så kul.. kan ju säga att jag höll på att börja gråta när han sa de, fett besviken menmen...


Kommentarer
Postat av: Rebecca :)

Men nu har vi tummat på att gå! Så det är bara att vi gör det! :) Ett minne för livet!

2011-03-21 @ 17:20:36
URL: http://worldwideopen.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0