So fucking!

Jag kom hem igår, massa timmar på tåg inte bra, fan min kropp är borta fatta ont jag har..

Hade tjejkväll igår sjukt kul hade jag iallafall, känns ju i dag kan jag ju säga!
det var meningen att vi skulle vara hos mig först men vi for till Rebecca ist för att de var närmare till B4.. men kul hade vi.. jaa bea fick massera mina axlar de gjorde så jävla ont fort hon bara tog på de, men jag fick fan stå ut och de vart ju skönt sen men de gör fan lika ont nu.. Bilder kommer när bea skickar!:)


Jag vet ingenting men snart ska nog allt lösa sig och allt går vidare och jag känner lugnet och  yeeeeeeeeeeeah allt är som vanligt igen!
Jag är så jävla föbannad! hur fan kan man sitta och säga "Åh jag vill att du ska komma, jag vill de, och jag vill de.." men i själva verket är allt bara en jävla lögn! shiit du behöver hjälp och massvis utav de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! såg att du kommenterat i tildas blogg om Simon och tänkte bra säga att hon inte alltid är så skenhelig heller. Hon vrider och vänder på situationen beroende på vad som passar henne och ska alltid få allt att bli precis som hon vill. Påstår inte att det du skrivit inte är sant för han gör massa dumheter han också, men båda snackar skit om varandra och båda överdriver situationen och vänder den till sin egen fördel så de själva verkar bra och den andra verkar usel. Tänkte bara säga det. :)

2011-03-13 @ 20:52:03

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0