Hos mamma!

Sitter hos mamma nu, gubben körde hit mig just för att han skulle till boden med hans mamma till hans syster=)

Igår vart de lite tjafs men tur så löste vi de och de blev mys för hela slanten, och idag på morgonen med, fyfan vad mysigt.. fan vad jag är kär med!

Aa ringde mamma och fråga fall vi inte har någon nyttig mat, hon visste inte och jag har inte ens idas rota igenom frysen och så de blev genast mycket svårare haha. I kväll ska jag bara umgås med pappa sista dagen han är här, eller aa i morgon är de det men.. har inte varit så mkt med han för jag träffade han just och då har jag sagt att matte kunde sova dära ;)

Jag har sovit hos ida och hos underbara!!!


Kommentarer
Postat av: anneli

I miss u..

<3

2011-05-09 @ 09:35:57
URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0