Lista igen..

VEM

Vem är i rummet med dig? Dennis
Vem fick du senaste sms av? Jenny Svensson
Vem tänker du på nu? om jag ska ta och städa
Vem pratade du senast i telefon med? Dennis
Vems hus var du senast i? Räknas lägenhet eller? I så fall Min egna
Vem önskar du var med dig nu? Dennis
Vem är din favoritsläkting? Alla

VAR

Var är din mobiltelefon? I sängen brevid mig
Var handlar du mest? på Ica Näsbyn
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Mitt linne från H&M
Var åkte du senast bil? Hem

VAD

Vad åt du senast? En macka
Vad drack du senast? PK
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta leggins
Vad är den närmaste saken som är blå? Start listan på datorn
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? Röd,Rosa,Grön,Brun och svart
Vilken film såg du senast? O.C fast de är en serie!
Vad hör du just nu? På min spotify lista

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Ja  de tror jag eller?
Hånglat i skogen? Jepp.
Tyckt att din kusin är het? Nej!
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Nej
Dansat framför en spegel? Haha. Alldeles för många gånger.
Fått hicka? Ohja
Dumpat någon? Ja.
Stulit pengar från en kompis? Nej. Mina kompisar är snälla. De lånar mej pengar istället.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja. 
Varit i slagsmål? Ja

Smugit ur ditt hus? Haha. Ja.

Haft känslor för någon som inte känt desamma? ja.

Hånglat med en främling? Ja
Älskar eller saknar någon nu? Ja jag älskar mina vänner och min familj, saknar massa människor med!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Alltså på 3:e frågan har svarat liiiite kokko vaaa? Vem tänker du på nu? om jag ska ta och städa



de står VEM TÄNKER DU PÅ? ?!



Hoppas de var mig du tänkte på iaf :P

2011-05-02 @ 16:15:37

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0