Mitt morgon humör

Ja i natt har jag varit jävligt förbannad, är så less på människor som baara tänker på sig själv bor man i 10 rum så kan man fan ta hänsyn åt andra som sover fast hur jävla full man är... jag har fått vara riktigt arg för att dom har skrattat och skrikitgt när de har pratat och nu på morgonen är de samma visa.. och jag som är ett riktitgt häftigt morgon humör är de inte så kul... jag tycker inte om att vara sur på morgonen men vad fan ska man göra? jag har försökt att lugna mig men de går inte jag är den som blir arg om allt går emot mig.. men men nu ska vi se framåt..

idag blir det shopping, eller jag ska då vila fötterna som var som falukorvar i går, för att vi har gått bara gått i



2dagar, japp, men måste köpa nå  leggins och någon tunika så de är vad jag ska göra. Sen ska vi ut och festa...
bilder kommer sen när jag kommer hem=)

Kommentarer
Postat av: Zandra - mamma till Thindra 10 månader

Mooster, jag vill ha något/ Thindra! :D

2011-05-28 @ 12:37:27
URL: http://mammaijuni.blogg.se/

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0