Slänger in ett inlägg

Är sjuk.. lite feber, tungt att andas och strålingar från bröstet.. vet inte vad det är men, har sovit en stund men vaknade av att de läs som att Thindra var här inne och skrek men inte de :/

slänger en tanke åt Tilda med familj som har fått stå ut med mycket, och nu detta som absolut inte får hända, finns om du behöver prata! Tänker på er!



Ja, idag är det absolut inte min dag kan jag säga.. från dagens början har de bara börjat med katastrof!!!!
jag slår på ett avsnitt med Oc och försöker somna om !
Detta är mitt hjärta, världens finaste systerdortter Thindra, Så go hon är! <3
Jag och mitt hjärta håller i handen <3








Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0