Tråkig dag så jag gör massa listor!

Namn: Zari

Piercingar: Tungan, näsan och örona

Tatueringar: Ett kompis hjärta bakom örat!

Längd: 173

Skostorlek: 38

Hårfärg: mötkt

Fräknar: när jag solar

Motto: Lev livet som om de vore den sista!

Kär? ohja!

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland

Tycker du att du är attraktiv? Nää

Dricker du? Vatten,Mjölk, saft (alkohol ibland)

Röker du? Nej

Vilket schampo använder du? olika

Vilken parfym använder du? oj jag har endel så olika

Vad är du rädd för? Spindlar, mörker, att bli sårad!

Gillar du att tvätta? nej men de funkar

Gillar du berg- och dalbanor? OHJA JAG ÄLSKAR DE!

Senaste...

Filmen du hyrde? Ond tro(?) skit dålig

Filmen du köpte? Kommer inte ihåg så länge sen!

Låten du hörde: Fallen - volbeat

Låten du laddade ner? Fronda - underbar

Personen du ringde? Storasyster <3

Personen som ringde dig? Dennis!:)

TV-program du såg? Big Brother

Person du tänkte på? Dennis

Favorit...

Låt: Oj de är många!

Sak att göra: Mycket!

Sport: Jujutzi, boxning

Dryck: Fanta!

Kläder: Bekväma

Film: Die

Bil: Vet inte

Serie: O.C, OTH, DH

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Nej

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Ja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal...

Gånger du varit kär? 4

Gånger ditt hjärta brustit? 3

Hjärtan brustet på grund av dig? Vet inte

Tjejer du kysst? 3

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Endel

Gånger ditt namn varit med i tidningen? 1 tror jag

Senaste...

Boken du läste? I De tysta

Personen du fick e-mail av?  FB att någon kommenterat

Personen du fick brev av? ojj, pappa kanske

Personen du fick sms av? Dennis

Gången hela din familj åt middag tillsammans? De avr många årsen! när jag gick i 2an? alltså med mamma och pappa!

Saken du köpte? PK


Vad har du gjort idag? Sovit
Var det kul ; Nä men skönt

Brukar du svära mycket? kanske lite för mkt!

När stiger du upp på morgonen? olika

Vad har du på dig?  linne och leggins

Vad ska du göra ikväll? vet inte

Vad är du allergisk mot? ingenting

Var har du ont? i min hand, som alltid!

Använder du hårspray? Ja

Kan du stå på händer? Nej, eller ja mot en vägg

Håkan Hellström eller The Ark? ingen av dom

Salt eller socker? Salt

Gillar du ketchup? Jag älskar ketchup!

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Allt!

Stockholm är... ? Väl bra

Göteborg är... ? Bäst!

Kan du sjunga? HAHA nej men de skiter jag i sjunger iallafall!

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti om jag måste välja

Land du vill besöka?  ojj de är många


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0