Fylle Chaffis

Och hela baletten igår, Hämtade Zandra, Robert och hans Farbror från baskeri de hade någon fest där... Sen hämta jag moster och en till och körde hem dom, fan har sagt att jag aldrig mer ska vara chaffis men fan är de så kul som de var igår så är de ju kul!
Jag var med Ida när jag väntade på att dom skulle hem och vi for runt stan och sen åt vi på Frasses så idag känns de som att jag är fet som fan! äcsh, jag tränar ju så, haha nää nu jävlar blire annat.. kollade på "Du är vad du äter" igår hos Michoo när jag for dit en sväng, fyfan ska aldrig mer äta skräp, (Typ) haha
Mm, kom väl hem vid 3, och somnar typ med en gång, och vaknar HALV 8 DE ÄR INTE OK!!!!!
Nå kollade mina kommentarer idag här på bloggen.. fan vad jag har glömt att godkänna, slarviga jag

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0