Kalas!

Japp idag har vi haft kalas för min mormor som fyller 59år Grattis grattis!
Då har vi  samlas och umgåts, trevligt träffade michoos kille med trevlig är han!

Just nu sitter jag vid dennis köksbord och hör på när Amanda, Dennis och Anton pratar hänger inte med vad dom snackar om men säkert inget intressant.. Jag sitter och läser bloggar..

Idag har jag jobbat projektarbete, jag har om utvecklingstörning himla intressant, hittade en skit intressant blogg där en mamma berättar om sin son som har en störning, skit söt!

Idag har jag gjort nån skit god mat, kyckling i sötsursås och ris, skiiiit gått! ;)

Hade behövat duscha men jag orkar fan inte..
vad händer i morgon? simma? träna? jag är less på att vara tjock nu!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahaha, LOL ! Din mormor är yngre än min Pappa. Han fyllde 60 år i Oktober. Sjuuuuukt ! :D

2011-11-13 @ 23:35:16

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0