Rätt håll?

Ja de känns som de men vi får se, är lite skeptisk för detta.. har gjort de förr men, jag ger det 1 CHANS till så jag har gjort de då kan ingen någonsin komma och säga att jag aldrig testa och gav det en ny chans!
Aja men hon skulle ringa upp igen vid 9 så får se hur länge det tar efter det!

Nå jag är ju helt störd ställer min klocka på 8.00 men vaknar till och är jätte pig sen och inser att jag ställt den en timma tidigare!  ojoj.. aja jag har ju fått gjort saker så...


Nå jag hoppas att delen kommer till bilen idag så den blir fixad! känner mig helt handikappad utanbil.. men jag ska då ha den till fredag.. för jag tänker inte sätta min på bussen till luleå!
I helgen har bea inflyttningsfest så de blir fett med skojj..!


Igår var jag med Emelie, vi såg på Prinsessan, har sett den tidigare men den är bra så.. sen så kolla vi på gossipgirl, och ett avsnitt av 2 and a half man.. sen skulle jag gå hem och sova men de vart ju inte riktigt så.. vi satt väl till 1.15 och bara pratade om det mesta, de var som skönt.. det går lätt att prata med hon!  Hon borde bli Psykolog, lätt skulle jag hitta någon som är så lätt att prata med då skulle jag älska det.. :)

HAHA åhh jag tänker bara på hur hon satt och dumma sig igår! haha satt typ dubbelvikt för att jag skratta så mycket!:)
Nää nu ska jag börja fixa mig kanske, sen skolan 9.50... ska prata med syon med.. försöker väl typ varje dag men de är någonting som inte går in kan jag ju säga, så idag ska jag gå in och säga  VET DU OM ATT JAG HAR DYSLEXI, DYSKALKYLI ? för jag skulle aldrig på att jag har det men denna gång känns det som att jag måste!!  när man står och säger till någon som jävlar sliter arslet av sig för att fixa det så säger men inte i " Men man kan inte bara gå och släpa röven efter sig" inte ordagrant men.. lite jag och sandra thyni reagera på de.. hur fan kan man ens säga så? Jag går inte ett fjärde år för att jag tycker det är så jävla kul men skolan.. jag gör det för ett slutbetyg så jag kan söka in till det jag vill bli fatta!!! och har sagt de... jag har sagt med att jag inte mår bra och så men nää inte fan lyssnar hon inte.... jag saknar våran gamla syo!  Sorry vart ett typ hat inlägg om skolan !

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Ditt namn:
Spara uppgifter?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0